00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:10
10 dk
PARANIN HAREKETİ
11:30
9 dk
HABERLER
12:00
6 dk
YAPAY ZEKA GÜNLÜĞÜ
14:05
54 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
9 dk
HABERLER
18:00
11 dk
HABERLER
19:00
9 dk
HABERLER
07:00
4 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
PARANIN HAREKETİ
11:30
9 dk
HABERLER
12:00
5 dk
GÜN ORTASI
12:05
84 dk
HAFTANIN KEYFİ
14:05
44 dk
HABERLER
15:00
5 dk
SPOR BÜLTENİ
15:30
5 dk
HABERLER
17:30
10 dk
HABERLER
18:00
11 dk
HABERLER
19:00
9 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Müşterilerine ‘şişman ve çirkin’ diyen spor salonu tepki çekti

© FlickrSpor salonu.
Spor salonu. - Sputnik Türkiye
Abone ol
İngiltere’de faaliyet gösteren bir spor salonu, kentin dört bir tarafına yerleştirilen reklam tabelalarında potansiyel müşterilerine ‘şişman ve çirkin’ dedi.

Fit4Less (F4L) adlı spor salonunun “Şişman ve çirkin olmaktan yorulmadınız mı, o zaman sadece çirkin olun” ifadelerine sahip reklamını eleştiren Combat Bullying (Zorbalıkla Mücadele), toplumun genel estetik algılarına uymanın yani ‘çirkin’ olmanın ilaçla çözülmesi gereken bir sorunmuş gibi nitelendirilmesine karşı çıktı.

​İngiltere’deki spor salonunun ‘zeki bir pazarlama hamlesi’ olarak şehrin birçok yerine astığı ilanlar, reklamcılığın duvara toslamasının ülkedeki ilk örneği değil. Seksist ve şekilci reklamlar, dünyanın dört bir yerine sıklıkla boy gösteriyor. Bunlardan bir tanesi de Protein World isimli gıda takviyesi şirketine ait sarı bikinili, sarı saçlı, dolgun dudaklı, ince belli ve son derece zayıf vücutlu bir kadın ile ‘Vücudun kumsallara hazır mı?' sorusunun yer aldığı reklamlardı.

​İngiliz reklam standartları ajansı ASA, 'bikini giyilmesi için zayıf olunması gerektiği' şeklinde kadın vücudunu basmakalıplar içine sokan ve yoğun tepki toplayan reklamlar hakkında soruşturma başlatmıştı.

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала